Breaking News

فرآیند های ایزو 9001

تومان163,000

دانلود شناسنامه فرآیندهای ایزو 9001:2015

این پکیج شامل نقشه فرآیند ها Process map با فرمت excel و تعداد 12 فرآیند با فرمت word به شرح زیر است:

  1. تولید
  2. مدیریت منابع انسانی
  3. انبارش
  4. بازنگری مدیریت
  5. برنامه ریزی تولید
  6. تحقیق و توسعه
  7. تحلیل و بهبود
  8. تضمین کیفیت
  9. خرید و ارزیابی تامین کننده
  10. فروش بازنگری قرارداد
  11. پایش و اندازه گیری محصول
  12. نگهداری و تعمیرات

حجم فایل: 2 مگابایت

فرمت فایل دانلودی: زیپ

فرمت فایل های اصلی: word&excel

تهیه کننده: کیفیت پژوهان آریا

توضیحات

پکیج فرآیند های ایزو 9001 شامل 12 فرآیند است که ارتباطات و تعاملات آنها مطابق نقشه فرآیند ها مشخص شده است و طی آن ورودی های فرآیند ها بر اساس نیاز سازمان و مطابق روش های اجرایی و دستورالعمل های مربوطه تبدیل به خروجی ها شده است که این خروجی ها به عنوان ورودی یک فرآیند داخلی و یا خارجی(مشتری فرآیند) دریافت شده است. همچنین در شناسنامه فرآیند ها مستندات مرتبط، شاخص های ارزیابی عملکرد فرآیند، معیار پذیرش، دوره پایش عملکرد، مسئول پایش، فرآیند دریافت کننده خروجی ها تعیین شده است.

فرآیند های ایزو 9001
فرآیند های ایزو 9001

فرآیند چیست؟

فرآیند (Process) در علوم مختلف معانی مختلفی دارد ولی در کسب و کار های مدیریتی معنی مختص به خود را دارد که در ادامه به آن اشاره می نماییم. فرآیند (پروسه) به فعالیت هایی گفته می شود که طی آن ورودی ها دریافت می گردد و بر اساس یک سری متد و روش های اجرایی و دستورالعمل های ساختارمند و مشخص به خروجی تبدیل می گردد.

ورودی های فرآیند ها شامل چه مواردی می گردند؟

ورودی ها و خروجی های فرآیند می تواند شامل اطلاعات شفاهی، اسناد و مدارک، گزارشات، داده های خام، ابزار و لوازم تجهیزات، مواد اولیه، کالا ها، مواد مصرفی، لوازم حفاظت فردی، درخواست ها و …..باشند.

ریسک فرآیندی چیست؟

ریسک فرآیندی به هر عاملی که مانع انجام فعالیت های عادی و سیستماتیک فرآیند به صورت صحیح گردد و یا موجب ایجاد عدم انطباق در انجام فرآیند و خروجی های فرآیند شود که نتیجه آن عدم دستیابی کامل به نتایج مورد نظر برای فرآیند باشد گفته می شود.

به همین منظور در هنگام طرحریزی فرآیند های ایزو 9001 و سایر ایزو های دیگر، ریسک های احتمالی فرآیند ناشی از عوامل محیط داخلی همانند تصمیمات مدیریتی، صلاحیت کارکنان و یا عوامل محیط خارجی همانند عملکرد نامناسب یک پیمانکار/تامین کننده، استراتژی های رقبا در بازار و …را شناسایی، ارزیابی و سپس اقدامات پیشگیرانه متناسب با سطح ریسک و پیامد های آن تعیین و به اجرا در خواهد آمد.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرآیند های ایزو 9001”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
X