Breaking News

دانلود-روش-اجرایی-رسیدگی-به-شکایت-مشتری

تومان83,000

دانلود-روش-اجرایی-رسیدگی-به-شکایت-مشتری

 این روش اجرایی شامل مستندات زیر است;

  • متن روش اجرایی
  • فرم های اجرای(4فرم)

 فرمت فایل: word

فرمت پکیج: Zip

حجم فایل: 88 کیلو بایت

سال انتشار: 1399

ویرایش: 01

توضیحات

دانلود-روش-اجرایی-رسیدگی-به-شکایت-مشتری
دانلود-روش-اجرایی-رسیدگی-به-شکایت-مشتری

دانلود-روش-اجرایی-رسیدگی-به-شکایت-مشتری بر اساس بند های ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸ تهیه شده است و شامل فرم های اجرایی همانند فرم ثبت شکایت مشتری، فرم رسیدگی به شکایت مشتری، فرم پیگیری رسیدگی به شکایت مشتری و همچنین فرم سنجش رضایت مشتری از اقدامات صورت گرفته(عملکرد فرآیند) می باشد.

رسیدگی به شکایت مشتری چیست

  • رسیدگی به شکایت مشتری در سازمان هایی که اقدام به پیاده سازی ایزو ۱۰۰۰۲ نموده اند به صورت یک رسالت در آمده است که هدف از آن رسیدگی به موضوعاتی است که باعث نارضایتی مشتری از موارد زیر شده است:
  • عدم تطابق کیفیت محصول با خواسته های وی
  • تاخیر در ارائه محصول/خدمت
  • حمل و تحویل نامناسب
  • افزایش هزینه های اضافی حمل
  • عدم پاسخگو بودن کارشناسان نسبت به الزامات مشتری
  • برخورد نامناسب کارمندان با مشتری
  • تغییر در قیمت ها نسبت به توافق قبلی
  • و سایر عوامل دیگر

فرآیند رسیدگی به شکایت مشتری

به منظور انجام و برآورده سازی الزامات استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲، سازمانها می بایست اقدام به طراحی فرآیند رسیدگی به شکایت نمایند که می تواند شامل موارد زیر باشد:

به منظور تسهیل در ثبت و اعلام شکایات از سوی مشتریان، سازمان فرآیند رسیدگی به شکایت مشتری را در اختیار آنان قرار میدهد.

سازمان می تواند اطلاعات مرتبط با نحوه اعلام شکایات توسط مشتری و نحوه وصول شکایت را از طریق درج در سایت شرکت، درج در شبکه های اجتماعی، قراردادن فرآیند در جعبه محصولات و……به اطلاع مشتریان برساند.

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود-روش-اجرایی-رسیدگی-به-شکایت-مشتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

شاید شما این را نیز دوست داشته باشید…

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
X