دوشنبه , ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
Breaking News

مشاوره ایزو ۱۰۰۰۴

تماس با ما

ایزو ۱۰۰۰۴ یک استاندارد مدیریتی برای سنجش منظم میزان رضایت مشتریان می باشد که در ویرایش جدید آن یعنی ۲۰۱۸ اندازه گیری و پایش فرآیند رضایت مندی مشتری با رویکرد شناسایی عوامل محیطی تاثیر گذار بر اهداف و استرانژی ها و همچنین ارزیابی و در نظر گرفتن اقدامات برای ریسک ها و فرصت های احتمالی می باشد.

در وقع این استاندارد به دنبال حفظ و افزایش رضایتمندی مشتری بوده که از اهداف خط مشی سازمان برای دستیابی به اهدف کلان می باشد.

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
X