Breaking News

دانلود پرسشنامه رهبری در کلاس

تومان33,000

دانلود پرسشنامه رهبری در کلاس

تعداد پرسش ها: 18

فرمت: Excel

حجم فایل: 20 کیلو بایت

تهیه توسط: کیفیت پژوهان آریا

توضیحات

دانلود پرسشنامه رهبری در کلاس
دانلود پرسشنامه رهبری در کلاس

دانلود پرسشنامه رهبری در کلاس یک پرسشنامه استاندارد و آزمون شده از نظر پایای و روایی در خصوص میزان توجه فرد به عنوان مدیر به افراد زیر دست و یا سازمان است که طی آن مشخص می گردد که آیا یک مدیر در هر سازمانی بیشترین توجه خود را معطوف کارکنان سازمان می نماید یا اینکه بر سازمان بیشترین تمرکز و توحه را دارد که در تعیین میزان موفقیت وی در پیشبرد اهداف کلان و استراتژیک سازمان موثر است.

 

پرسشنامه رهبری، قابل کاربرد برای چه افرادی است

پرسشنامه رهبری، قابل کاربرد برای تمامی مدیران سازمان های دولتی، خصوص و عمومی در همه سطوح ارشد، میانی و عملیاتی بوده که طی آن می توانند پی به سبک رهبری خود در سازمان مربوطه برده و بر اساس آن سیاست های آتی و تغییرات لازم در سبک رهبری خود را با اهداف ایجاد بهبود اعمال نمایند.

دانلود پرسشنامه رهبری در کلاس
دانلود پرسشنامه رهبری در کلاس

همچنین این پرسشنامه قابلیت کاربرد در انجام مطالعات تحقیقاتی و پژوهشی توسط اساتید دانشگاهها و دانشجویان در رشته های مدیریت و مهندسی صنایع (انواع گرایش ها) و سایر رشته های مرتبط را دارد و می تواند به عنوان ورودی مقالات علمی مورد استفاده دانشجویان قرار گیرد.

 

نحوه تهیه این پرسشنامه

جهت تهیه پرسشنامه رهبری کافیست بر روی افزودن به سبد خرید کلیک کنید و سپس فرآیند خرید را کامل نماید که همزمان با اتمام فرآیند خرید یک لینک دانلود در اختیار شما قرار می گیرد و شما به راحتی می توانید فایل اکسل پرسشنامه را دانلود نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پرسشنامه رهبری در کلاس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
X