خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
  • پیاده سازی و استقرار

    پیاده سازی و استقرار استانداردهای ایزو 9001، ایزو 14010، ایزو 45001، ایزو 10002، ایزو 10004، ایزو 29001، ایزو 27001، iso 9001:2015, iso 14001:2015, iso 45001:2018, iso 10015

  • مدیریت منابع انسانی

    مدیریت منابع انسانی شامل جذب و استخدام-نگهداشت و مسیر های شغلی-ارزیابی عملکرد

  • برنامه ریزی استراتژیک

    برنامه ریزی استراتژیک و تدوین برنامه تجاری برای سازمان ها با رویکرد فرصت یابی از طریق ایجاد تیم های کاووشی در بیزنس مربوطه

  • نگهداری سیستم

    نگهداری سیستم های مدیریت کیفیت، ایمنی و بهداشت، زیست محیطی و...با هدف ایجاد بهبود مستمر در فرآیند ها و سیستم های سازمان و همچنین تمدید گواهینامه های ایزو موجود و یا ارتقاء به ویرایش های بالاتر استاندارد

مشاور-ایزو


مشاور-ایزو به افراد و سازمان هایی گفته می شود که در حوزه پیاده سازی، آموزش و استقرار سیستم های مدیریت(Management Systems) فعالیت داشته و سازمان را در پیاده سازی و اجرای سیستم ها و استاندارد های بین المللی یاری می دهند که حاصل آن دو نتیجه کلّی مثبت می باشد.

مشاور-ایزو
مشاور-ایزو

نتایج پیاده سازی سیستم های مدیریت

اولین نتیجه پیاده سازی ایزو

ایجاد یک سیستم مدیریت اثر بخش

دومین نتیجه پیاده سازی ایزو

دریافت گواهینامه معتبر ایزو از سازمان های ذیصلاح و تایید شده بین المللی می باشد که این امر حاصل تلاش های مشاور-ایزو باصلاحیت می باشد.

روش های شناسایی و انتخاب مشاور-ایزو

روش های شناسایی

شناسایی از طریق موتورهای جستجو

شناسایی از طریق دوستان و آشنایان

شناسایی از طریق شبکه های اجتماعی

شناسایی از طریق شرکت های cb

روش های انتخاب

بررسی رزومه

تحصیلات مرتبط

سابقه و تجربه

مدت زمان همکاری مشاور با شرکت های مشتری(تعداد دوره های همکاری برای اخذ و تمدید گواهینامه)

قابل اعتماد بودن(درانجام وظایف، اتمام پروژه، رازداری و…)

قیمت رقابتی

شرایط پرداخت

مشاور-ایزو
مشاور-ایزو

چرا به مشاور-ایزو نیاز داریم

 تجربه مشاور-ایزو

ماهیت شغل مشاور ایجاب می نماید که وی در طول سالیان فعالیت خود به سازمان ها و شرکت های بزرگ و کوچک، صنعتی و خدماتی زیادی مراجعه نماید و با افراد مختلف، زیر ساخت ها، تجهیزات تولیدی و کمک تولیدی، فرآیند ها، مستندات، روش های اجرای سیستم ها، محدودیت ها و مشکلات، فرصت ها و راه حل ها و تکنینک های حل مسأله فراوانی ارتباط داشته باشد که موجب توانمندیهای وی در ارئه خدمات با کیفیت می گردد.

خدمات با کیفیت مشاور-ایزو 

  • شناسایی ضعف ها و قوت های سازمان

  • شناسایی فرصت ها و تهدید های سازمان

  • ارائه راه حل ها و پیشنهاد های سازنده

  • توانایی برقرار ارتباط صحیح با پرسنل

  • توانایی استخراج اطلاعات از پرسنل

  • توانایی مدیریت جلسات

  • توانایی حل مسأله

  • توانایی کاهش تعارضات در جلسات

  • طراحی با کیفیت سیستم مدیریت

  • تدوین با کیفیت ساختار سازمان، فرآیند های و کل مستندات سیستم مدیریت

  • مدیریت زمان در اجرای پروژه

  • ایجاد تغییر مثبت در سازمان

  • ایجاد تحرک سازمانی در کارکنان ستادی

  • اعتماد بالای ممیزان به قابلیت سیستم طراحی شده

  • خدمات با کیفیت مشاوره می باشد.

اجرای پروژه در زمان مقرّر

یکی از موئلفه های مهم برای سازمان در خصوص پیاده سازی و استقرار سیستم ها و زیر سیستم های مدیریت، بحث زمان است که اگر طولانی تر از زمان مقرّر گردد، موجب افزایش هزینه های اضافی و سربار برای سازمان می گردد و همچنین امکان دستیابی به سایر اهداف در حوزه دریافت گواهینامه ایزو محقق نخواهد گردید.

اخد گواهینامه ایزو

درجه اطمینان به دریافت گواهینامه های بین المللی ایزو در صورت بکارگیری خدمات مشاور ایزو بسیار بالا بوده چرا که مشاور-ایزو در قرارداد یا تفاهم نامه به روشنی تعهد به دریافت گواهینامه برای سازمان را قید می نماید که این امر موجب اطمینان خاطر مدیریت ارشد سازمان و سایر کارکنان می گردد.

مشاور-ایزو ۹۰۰۱

مشاور-ایزو ۹۰۰۱ به سازمان ها(کارشناسان مشاور سازمان) و یا افرادی گفته می شود که دارای صلاحیت های لازم شامل تحصیلات مرتبط مدیریتی، دانش و تجربه پیاده سازی استاندارد ایزو ۹۰۰۱ را داشته و می توانند سازمانهای متقاضی را در پیاده سازی و استقرار سیستم مدیریت کیفیت(ISO 9001:2015) و همچنین دریافت گواهینامه بین المللی مربوطه یاری نمایند.-ادامه


مشاور-ایزو ۱۴۰۰۱

مشاور-ایزو-۱۴۰۰۱ به کارشناسانی گفته می شود که دارای رشته های مرتبط زیست محیطی بوده و یا دارای تجربه کافی در پیاده سازی و استقرار استاندارد های زیست محیطی همانند ایزو ۱۴۰۰۱ یا HSE را در صنعت های مختلف داشته و قادر به ارائه مشاوره در این حوزه می باشند ادامه


مشاور-ایزو ۴۵۰۰۱

ایزو ۴۵۰۰۱ یک سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی است که جایگزین ohsas 18001 شده که قابلیت سازگاری و یکپارچگی با سایر استانداردهای مدیریتی همانند ایزو ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ و ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ را دارد و شامل بند های کلیدی و مشترک با این استاندارد یعنی، محیط سازمان(عوامل داخلی و خارجی تاثیر گذار بر اهداف و استراتژی های سازمان)، شناسایی نیازمندی ذینفعان و…  است-ادامه

مشاور-ایزو ۲۲۰۰۰

ایزو ۲۲۰۰۰ یک استاندارد جهانی در خصوص تولید، بسته بندی، انبارش و حمل مواد غذایی از مبدا به مقصد یعنی محل مصرف کننده به صورت ایمن و بهداشتی می باشد. در واقع این استاندارد الزاماتی را برای سازمان های تولیدی یا خدماتی که به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم با فرآوری، تولید، انبارش و توزیع کالا در ارتباط هستند ایجاد می نماید که موجب پیشگیری از آلودگی مواد غذایی به انواع باکتریها و…می گردد-ادامه

مشاور-ایزو ۲۹۰۰۱

ایزو۲۹۰۰۱ یک استاندارد مدیریت کیفیت جهانی در حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی است که دارای الزاماتی برای طراحی، تولید و عرضه کالا و خدمات در این صنعت می باشد و مختص سازمان هایی است که در زمینه های تولید و ارائه خدمات در صنایع ذکر شده فوق فعالیت دارند-ادامه

ایزو 27001

مشاور-ایزو ۲۷۰۰۱

ایزو ۲۷۰۰۱ یک استاندارد بین المللی است که از طریق استقرار و اجرا در سازمان های تولیدی یا خدماتی، سیستمی امنیتی را به منظور، حفظ و نگهداری ایمن اطلاعات و داده های کلیدی آن سازمان برقرار می نماید که به همین دلیل آن را سیستم مدیریت امنیت اطلاعات می نامند و به عنوان یک ابزار مدیریتی برای مقابله با سرقت اطلاعات، خرابکاری و تخریب، حمله هکرها، حوادث طبیعی همانند آتش سوزی، زلزله و….از ضروریات امروز سازمان ها محسوب می گردد-ادامه

مشاور-ایزو ۱۵۱۸۹

ایزو ۱۵۱۸۹ استانداری است که با هدف اثربخشی آزمایش های تشخیص طبی و ژنتیک و بر پایه ISO 9001 برای آزمایشگاه‌های تشخیص طبی تدوین گردیده است و گواهینامه انطباق سیستم برای آن نیز صادر می‌شود. استاندارد ایزو ۱۵۱۸۹ در ژانویه سال ۲۰۰۳، سازمان بین المللی استانداردسازی برای اولین بار این استاندارد را به صورت هماهنگ برای علوم آزمایشگاهی منتشر نمود-ادامه

مشاور-ایزو ۱۳۴۸۵

ایزو ۱۳۴۸۵ یک سیستم مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی یک استاندارد متعلق به سازمان جهانی استانداردسازی(ISO) است که برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ منتشر شد و الزامات یک سیستم مدیریت کیفیت همه جانبه جهت طراحی و تولید تجهیزات پزشکی را نشان می دهد ….استاندارد ایزو ۱۳۴۸۵ یکی از الزامات سازمان تجهیزات پزشکی کشور برای شرکت های تولید کننده و ارائه دهنده خدمات تجهیزات پزشکی می باشد-ادامه

مشاور-ایزو ۱۷۰۲۵

ایزو ۱۷۰۲۵،یک استاندارد بین المللی است که هدف از استقرار آن ایجاد یک سیستم مدیریتی در آزمایشگاه های مرجع و همچنین آزمایشگاه های اختصاصی شرکتها و سازمانهای خصوصی و عمومی است که باعث ایجاد اطمینان در انجام فرایند ها و فعالیت های مرتبط با تصدیق و صحه گذاری تجهیزات و ابزار آلات کالیبراسیون می گردد-ادامه

مشاور-ایزو ۱۰۰۰۲

ایزو ۱۰۰۰۲ یک سیستم مدیریت رسیدگی به شکایت مشتریان است که اقدام به ایجاد یک فرآیند و چهار چوب مشخص برای پاسخگویی به شکایات مشتری نموده و به روشنی نحوه دریافت، رسیدگی، پاسخگویی و بستن شکایات را با رعایت رازداری، عدم ایجاد هزینه برای فرد یا سازمان شاکی تعیین می نماید-ادامه

مشاور-ایزو ۱۰۰۰۳

ایزو ۱۰۰۰۳ ، یک سیستم مدیریت رسیدگی به شکایت مشتریان است که شامل فرایند حل اختلافات و یافتن راه حلی برای رسیدگی به شکایات شرکت ها و سازمان هایی است که در بخش داخلی سازمان به راهکاری برای رفع این مشکل نرسیده اند. این استاندارد بین المللی می تواند به طراحی یک فرایند حل اختلاف و تصمیم سازی برای حل اختلافات بین سازمان و فرد یا سازمان شاکی کمک نماید-ادامه

مشاور-ایزو ۱۰۰۰۴

ایزو ۱۰۰۰۴ یک استاندارد مدیریتی برای سنجش منظم رضایت مشتریان می باشد که در ویرایش جدید آن یعنی ۲۰۱۸ اندازه گیری و پایش فرآیند رضایت مندی مشتری با رویکرد شناسایی عوامل محیطی تاثیر گذار بر اهداف و استرانژی ها و همچنین ارزیابی و در نظر گرفتن اقدامات برای ریسک ها و فرصت های احتمالی می باشد ودر وقع این استاندارد به دنبال حفظ و افزایش رضایتمندی مشتری بوده که از اهداف خط مشی سازمان برای دستیابی به اهدف کلان می باشد-ادامه

X