دوره آموزشی استاندارد های ایزو شامل آموزش تشریح الزامات استانداردهای ایزو ۹۰۰۱ سیستم مدیریت کیفیت، تشریح الزامات استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱، سیستم مدیریت زیست محیطی تشریح الزامات استاندارد ایزو ۴۵۰۰۱، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی، تشریح الزامات استانداردهای ایزو سری ۱۰۰۰۰، سیستم رسیدگی به شکایت مشتری–رضایت مشتری و…..که توسط کارشناسان شرکت کیفیت پژوهان آریا در دفتر این شرکت و طبق برنامه مدون اعلامی برگزار می گردد و همچنین در صورت تمایل شرکتها و سازمان های متقاضی، دوره ها در آن سازمانها برگزار می گردد.
برگزاری دوره های آموزشی زیر به کارشناسان سیستمی و نماینده های مدیریت سازمان ها کمک می نماید تا به صورت مستقل قادر به پیاده سازی و اجرای سیستم های مدیریتی مورد نظرباشند چرا که دوره ها به صورت دوره های کارگاهی بوده و نحوه درک فرآیندی و مستند سازی شامل تهیه و تدوین روش های اجرایی و دستورالعمل ها، طرج ریزی سیستم، برنامه ها و اهداف به آموزش گیران ارائه می گردد.
- استاندارد ایزو ۹۰۰۱ سیستم میریت کیفیت
- استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱ سیستم مدیریت زیست محیطی
- استاندارد ایزو ۴۵۰۰۱ سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی
- استاندارد ایز ۱۰۰۰۱ سیستم مدیریت کیفیت-رضایت مشتری
- استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲ سیستم مدیریت رسیدگی به شکایت مشتری
- استاندارد ایزو ۱۰۰۰۳ سیستم مدیریت رسیدگی به شکایت مشتری در خارج سازمان
- استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴ سیستم مدیریت سنجش رضایت مشتری
- استاندارد ایزو ۱۰۰۰۶ سیستم مدیریت کیفیت پروژه
- استاندارد ایزو ۱۰۰۰۷ سیستم مدیریت پیکر بندی پروژه
- استاندارد ایزو ۱۰۰۱۵ سیستم مدیریت فرآیند موثر آموزش
- استاندارد ایزو ۱۳۴۸۵ سیستم مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی
- استاندارد ایزو ۱۵۱۸۹ سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه پزشکی
- استاندارد ایزو ۱۷۰۲۰ سیستم مدیریت کیفیت سازمان های بازرسی کننده
- استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه
- استاندارد ایزو ۲۰۰۰۰ سیستم مدیریت در حوزه خدمات فن آوری اطلاعات
- استاندارد ایزو ۲۷۰۰۱ سیستم مدیریت کیفیت امنیت اطلاعات
- استاندارد ایزو ۲۹۰۰۱ سیستم مدیریت کیفیت در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی
- استاندارد ایزو ۳۱۰۰۰ سیستم مدیریت ریسک پروژه ها
- استاندارد ایزو ۲۸۰۰۰ سیستم مدیریت زنجیره تامین
- استاندارد ایزو ۵۰۰۰۱ سیستم مدیریت انرژی
- استاندارد IATF 16949 سیستم مدیریت کیفیت در صنعت خودرو
- استاندارد ایزو ۱۰۶۶۸ سیستم مدیریت ارزش گذاری برند