نقشه راه استراتژیک

تومان1,300,000

خدمات مشاوره

نقشه راه استراتژیک

این پکیج یک نمونه واقعی از مطالعه استراتژیک بوده که در یک شرکت تولیدی انجام و اجرا شده است و شامل فایل های زیر است:

  • فایل برنامه ریزی استراتژیک (35 صفحه word): شامل موضوعات زیر است:

– مقدمه

– معرفی شرکت

– مدل فرآیندی استراتژی

– چشم انداز (Vision)

– ماموریت (Mision)

– ارزش ها (Valeu)

– مراحل شناسایی و تدوین استراتژی ها

– ماتریس ارزیابی عوامل داخلی و خارجی

– ماتریس بررسی وضعیت رقبا

– ماتریس SWOT

– ماتریس BCG

– ماتریس موقعیت و اقدام استراتژیک

– شناسایی استراتژی های اصلی

– جدول امتیاز دهی و انتخاب استراتژیها

– انجام تحلیل ها

– مقایسه و الگویابی برای استراتژی ها بر اساس رویکرد استراتژی اقیانوس آبی و اقیانوس قرمز

– فهرست استراتژیهای نهایی

– ارزیابی و انتخاب استراتژیها فرعی

– تدوین نقشه راه استراتژیک در فایل اکسل

– اجرای پروژه

  • فایل اکسل حاوی نقشه راه (یک شیت)
  • فرم اهداف (1 فرم)
  • فرم برنامه اهداف (1 فرم)

 فرمت فایل: word و Excel

فرمت پکیج: Zip

حجم فایل های ورود و اکسل: 716 کیلو بایت

سال انتشار: 1399

ویرایش: صفر

تهیه کننده: شرکت کیفیت پژوهان آریا

توضیحات

مونه نقشه-راه-استراتژیک به صورت فایل Word، عملیات برنامه ریزی استراتژیک و فایل Excel، نقشه راه استراتژیک و در 35 صفحه جهت دانلود در دسترس قرار داده است:

این پروژه به صورت واقعی در یک شرکت تولیدی فعال در صنعت قطعات خودروهای گاز سوز تدوین و اجرا شده است که در این پکیج به منظور حفظ امنیت اطلاعات آن شرکت، کلیه اطلاعات برای یک شرکت فرضی بنام آلفا و نیز با محصولات و….. فرضی توسط کارشناسان این شرکت بازتدوین شده است.

این پکیج یک نمونه کامل از برنامه ریزی استراتژیک شامل موارد زیر است:

نقشه-راه-استراتژیک
نقشه-راه-استراتژیک

سرفصل ها:

  • مقدمه
  • معرفی شرکت
  • مدل فرآیندی مطالعه و شناخت برنامه ریزی استراتژیک
  • چشم انداز
  • ماموریت
  • ارزش ها
  • مراحل شناسایی و تدوین استراتژی ها
  • چک لیست ارزیابی عوامل داخلی و خارجی
  • انجام تحلیل، مقایسه و الگویابی برای شناسایی و تدوین استراتژی های شرکت
  • فهرست استراتژي هاي نهايي شركت(نقشه-راه-استراتژیک)
  • ارزیابی وانتخاب استراتژی ها براساس اصول تفکر استراتژیک

در این پکیج نقشه-راه-استراتژیک بر اساس برنامه ریزی استراتژیک صورت گرفته تدوین شده است که شامل استراتژی های سطح محصول و استراتژی سطح فرآیند ها است که سپس طی فرم های اهداف و برنامه های اهداف که در اکسل پیوست شده است، اهدف اجرایی می گردد و جهت راحتی کاربران لینک های بین فایل های وورد و داخلی اکسل ایجاد شده است.

یفیت داده های پروژه

داده ها در تمام مراحل برنامه ریزی استراتژیک به صورت واقعی وارد شده است و کاربران صرفاً با جایگزین کردن داده های شرکت مورد نظر خود می توانند به هدف مورد نظر یعنی تهیه Business Plan دست یابند.

مدل های بکار رفته در این پرروژه جهت شناسایی و ارزیابی عوامل محیطی

به منظور شناسایی و ارزیابی عوامل محیطی شامل نقاط قوت و ضعف سازمان، فرصت ها و تهدید ها مدل های زیر بکار گرفته شده است که هدف از آن اطمینان از نتایج کسب شده در مقایسه با یکدیگر و همچنین آشنایی کاربران به مدل های مختلف برنامه ریزی استراتژیک بوده است.

ارزیابی عوامل خارجی ( EFE )

ارزیابی عوامل داخلی ( IFE )

ماتریس بررسی وضعیت رقبا ( CPM )

ماتریس SWOT

مدل ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک ( SPACE )

مدل گروه مشاوران بوستون( BCG )

 

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نقشه راه استراتژیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp