دانلود روش اجرایی رسیدگی به شکایت مشتری

تومان270,000 تومان216,000

روش اجرایی رسیدگی به شکایت مشتری ایزو 10002

این پکیج شامل مستندات به شرح زیر است:

متن روش اجرایی

تعداد صفحات: 6

فرم ها: 2

فرمت فایل دانلودی: zip

فرمت فایل ها: word

حجم فایل: 240 کیلوبایت

تاریخ بازنگری:  1403

ویرایش: 01

تهیه کننده: کیفیت پژوهان آریا

توضیحات

دانلود روش اجرایی رسیدگی به شکایت مشتری بر اساس الزامات بند های ایزو 10002:2018 تهیه شده است که شامل متن روش اجرایی، فرم رسیدگی به شکایت مشتری و فرم پیگیری شکایت بوده و در فرمت word می باشد.

دانلود روش اجرایی رسیدگی به شکایت مشتری

رسیدگی به شکایت مشتری چیست؟

  • رسیدگی به شکایت مشتری در سازمان هایی که اقدام به پیاده سازی ایزو 10002 نموده اند به صورت یک رسالت در آمده است که هدف از آن رسیدگی به موضوعاتی است که باعث نارضایتی مشتری از موارد زیر شده است:
  • عدم تطابق کیفیت محصول با خواسته های وی
  • تاخیر در ارائه محصول/خدمت
  • حمل و تحویل نامناسب
  • افزایش هزینه های اضافی حمل
  • عدم پاسخگو بودن کارشناسان نسبت به الزامات مشتری
  • برخورد نامناسب کارمندان با مشتری
  • تغییر در قیمت ها نسبت به توافق قبلی
  • و سایر عوامل دیگر
صفحه اصلی ایزو 10002
ایزو 10002

فرآیند رسیدگی به شکایت مشتری

به منظور انجام و برآورده سازی الزامات استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲، سازمانها می بایست اقدام به طراحی فرآیند رسیدگی به شکایت نمایند که می تواند شامل موارد زیر باشد:

به منظور تسهیل در ثبت و اعلام شکایات از سوی مشتریان، سازمان فرآیند رسیدگی به شکایت مشتری را در اختیار آنان قرار میدهد.

سازمان می تواند اطلاعات مرتبط با نحوه اعلام شکایات توسط مشتری و نحوه وصول شکایت را از طریق درج در سایت شرکت، درج در شبکه های اجتماعی، قراردادن فرآیند در جعبه محصولات و……به اطلاع مشتریان برساند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود روش اجرایی رسیدگی به شکایت مشتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp