سوابق اجرای ریسکها و فرصتها

(1 بررسی مشتری)

تومان320,000

دانلود سوابق اجرای مدیریت ریسک ها و فرصت های فرآیندها و اهداف

این پکیج شامل سوابق اجرایی شناسایی و ارزیابی ریسک ها و فرصت ها، تعیین سطح ریسک ها و فرصت ها، تعیین اقدامات پیشگیرانه، منابع و مسئولیت ها، درصد انجام اقدامات(پیشرفت) و میزان اثربخشی اقدامات صورت گرفته در فرآیند ها و اهداف سیستم مدیریت کیفیت سازمان (ISO 9001:2015) به شرح ذیل است;

  • کسب و کار سازمان- اهداف و استراتژی ها
  • فروش
  • خرید
  • انبارش
  • تضمین کیفیت
  • آموزش
  • منابع انسانی

فرمت: فایل ها به صورت فایل Word ارائه گردیده که با پسوند Zip فشرده شده است

حجم فایل: 1.42 مگابایت

سال انتشار: 1397

ویرایش : 01

تهیه کننده: کیفیت پژوهان آریا

توضیحات

سوابق اجرای ریسکها و فرصتها که شامل سوابق اجرای فرآیند شناسایی و ارزیابی ریسکها و فرصتها است که مطابق روش اجرایی شناسایی و ارزیابی ریسکها و فرصت ها در خصوص فرآیند های زیر انجام گردیده است.

 این پکیج شامل ارزیابی ریسک و فرصت فرآیند های ذیل است;

  • کسب و کار سازمان- اهداف و استراتژی ها
  • فروش
  • خرید
  • انبارش
  • تضمین کیفیت
  • آموزش
  • منابع انسانی

دانلود سوابق اجرای ریسکها و فرصتها

سوابق اجرای ریسکها و فرصتها مطابق بر اساس روش اجرایی شناسایی و ارزیابی ریسکها و فرصتها و بکارگیری تکنیک ارزیابی اولیه ریسک در مدیریت پروژه ها (PHA) و ثبت در فرم شناسایی و ارزیابی ریسک-فرصت صورت گرفته است و پس از تعیین سطح ریسک ها(رتبه ریسک ها-فرصت ها)، استراتژی های متناسب با هر سطح ریسک-فرصت که مطابق تکنیک PHA در چهار دسته قرار می گیرد تعیین شده است و بر همین اساس اقدامات اصلاحی جهت پیشگیری از وقع و یا کاهش پیامد های ریسک طی فرم مربوطه تعیین گردیده است که این اقدامات(برنامه محور) شامل نوع اقدام، مدت زمان انجام، مسئول انجام، منابع مورد نیاز و ……می باشد که پس از انجام و اتمام برنامه، پیگیری اثر بخشی ریسک ها و فرصت ها مجدد توسط مسئولین(مالکان فرآیند) انجام می گردد.

دانلود سوابق اجرای ریسک و فرصت مناسب مشاوران، کارشناسان تضمین کیفیت(نماینده مدیریت)، دانشجویان و صاحبان کسب و کارهای کوچک می باشد که در صورت نیاز به مشاوره، کارشناسان شرکت کیفیت پژوهان آریا آماده ارائه خدمات مشاوره به صورت تلفنی و ….می باشند.

سوابق اجرای ریسکها و فرصتها
سوابق اجرای ریسکها و فرصتها

نحوه اجرای فرآیند ارزیابی ریسکها و فرصتها

جهت اجرای فرآیند شناسایی و ارزیابی ریسک، در مرحله اول شما باید ریسکها و فرصت‌های موجود و تاثیر گذار بر اهداف و عملکرد فرآیند خود همانند فرآیند تولید یا کنترل کیفیت را شناسایی نموده و سپس عوامل تاثیر گذار داخلی و یا خارجی مرتبط با ریسکها یا فرصتها را که قبلا در بند ۴-۱ بافت سازمان شناسایی نموده اید تعیین نمایید و پس از آن پیامد ریسک-فرصت را بر فرآیند خود شناسایی و ثبت کنید.

در مرحله دوم نوبت ارزیابی ریسکها و فرصتها از نظر درجه تاثیر گذاری بر دستیابی به اهداف فرآیند است که از طریق تعیین میزان شدت یا وخامت پیامد ریسک-فرصت و همچنین تعیین میزان احتمال وقوع ریسک-فرصت در بازه زمانی مشخص حاصل می گردد.

البته در این مرحله کار هنوز تمام نشده و شما باید میزان شدت را × عدد احتمال وقوع نمایید تا سطح ریسک-فرصت حاصل گردد.

ادامه دارد

1 دیدگاه برای سوابق اجرای ریسکها و فرصتها

  1. Sohrab babaei

    مدیریت محترم شرکت کیفیت پژوهان آریا
    سلام
    دست شما درد نکنه، راستش این سوابق ریسک و فرصت خیلی خوب بود و کلی کمکم کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp