Breaking News

دانلود رایگان روش اجرایی آموزش

توضیحات

"</a

دانلود رایگان روش اجرایی آموزش شامل متن روش و فرم های مربوطه یعنی فرم نیاز سنجی آموزش، فرم برنامه اجرای دوره، فرم پرونده آموزش، فرم ارزیابی دوره، و فرم ارزیابی اثر بخشی آموزش در دسترس است که هدف از ارائه رایگان آن آشنایی علاقه مندان و دانشجویان به فرآیند آموزش و همچنین استفاده و بکار گیری در کسب و کارهایی که فرصت تهیه و تدوین این سند را ندارند می باشد.

روش اجرایی آموزش

فرآیند آموزش از فرآیند های ضروری و کلیدی در سازمان ها است که وظیفه ارتقاء سطح صلاحیت کارکنان سازمان به سطح صلاحیت مورد نیاز را از طریق برنامه ریزی، اجرا و کنترل دوره های آموزش برای افراد را بر عهده دارد. معمولا به منظور اجرایی نمودن این فرآیند ما به یک دستورالعمل یا راهنما نیازمند هستیم که مراحل گفته شده فوق را پشتیبانی نماید و از این طریق بتوان سوابق ایجاد صلاحیت (Competence) را نیز تهیه و نگهداری نمود. 

پس از دانلود رایگان روش اجرایی آموزش شما فایل دانلودی را به صورت word دریافت می کنید که به صورت فایل زیپ و دارای 5 فرم زیر است:

  • نیاز سنجی آموزش
  • برنامه ریزی آموزش
  • فرم پرونده آموزش
  • فرم ارزیابی دوره
  • فرم ارزیابی اثر بخشی

پس از دریافت و درج لوگو سازمان خود بر روی این سند می توانید از آن به عنوان روش اجرایی آموزش پرسنل/ کارکنان در سیستم مدیریت کیفیت- ایزو استفاده نمایید.این روش اجرایی به صورت عمومی تدوین شده و به همین دلیل می تواند در صنایع مختلف بکار رود.

 

<yoastmark class=

دانلود رایگان روش اجرایی آموزش

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود رایگان روش اجرایی آموزش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
X