دستورالعمل رسیدگی به شکایات مشتري ایزو 29001

تومان117,000

توضیحات

دستورالعمل رسیدگی به شکایات مشتري ایزو 29001

شامل مستندات زیر است:

متن دستورالعمل

فرم ثبت شکایات مشتریان

فرم پیگیری رسیدگی به شکایات مشتریان

فرمت فایل دانلودی: zip

فرمت فایل ها: word

حجم فایل: 245 کیلوبایت

تاریخ بازنگری:  1402

تهیه کننده: کیفیت پژوهان آریا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستورالعمل رسیدگی به شکایات مشتري ایزو 29001”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Warning: Undefined array key "cresta_whatsapp_chat_click_button_open" in /home/kpairani/public_html/wp-content/plugins/cresta-whatsapp-chat/cresta-whatsapp-chat.php on line 385
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp