توضیحات
روش اجرایی برنامه تجاری IATF 16949
این پکیج شامل مستندات زیر است:
متن روش اجرایی برنامه تجاری
تعداد صفحات: 8
فرم ها:
– فرم ارزیابی عوامل داخلی
– فرم ارزیابی عوامل خارجی
– ماتریس نقاط قوت ضعف فرصت و تهدید
– فرم برنامه اهداف تجاری
فرمت فایل دانلودی: zip
فرمت فایل ها: word
حجم فایل: 490 کیلوبایت
تاریخ بازنگری: 1400
تهیه کننده: کیفیت پژوهان آریا
هدف از تدوین روش اجرایی برنامه تجاری IATF 16949
تعریف:
این روش اجرایی به فرآیند برنامهریزی تجاری و تجزیه و تحلیل بازار در سازمانها با رعایت الزامات استاندارد IATF 16949 اشاره دارد که هدف آن دستیابی به اهداف تجاری و بازار از طریق بهبود کیفیت و انطباق با الزامات مشتریان است.
هدف از تدوین سند برنامه تجاری:
هدف از تدوین این سند، تعیین استراتژیها و برنامههای تجاری سازمان (Business Plan) بر اساس نیازهای بازار و الزامات کیفیت است تا به بهبود فروش، سودآوری و رضایت مشتری منجر شود.
فرآیند پیادهسازی:
این فرآیند شامل تدوین استراتژیهای تجاری، تعیین اهداف مالی و بازاریابی، ارزیابی بازار و تحلیل نیازهای مشتریان است.
مسئولیتها در اجرای برنامه تجاری:
مسئولیتها شامل مدیران ارشد، تیمهای فروش و بازاریابی است که باید اطمینان حاصل کنند که برنامههای تجاری در راستای اهداف کیفیت و بازار تنظیم و پیادهسازی میشوند.
نحوه کنترل و پایش:
پایش از طریق بررسی و ارزیابی نتایج فروش، بررسی انحرافات از برنامههای تجاری و گزارشهای تجاری انجام میشود.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.