توضیحات

مزایای این پکیج:
مهمترین چالش کارشناسان سیستم ها و روش ها در شرکت های تجهیزات پزشکی نحوه ایجاد سوابق اجرای فرمهای ایزو ۱۳۴۸۵ است که باعث سردرگمی و مشکلاتی برای آنها می گردد.به همین منظور کارشناسان شرکت کیفیت پژوهان آریا اقدام به تکمیل نمونه هایی از فرم های ضروری در استاندارد ایزو ۱۳۴۸۵ نموده است که در این نمونه به صورت موردی اقدام به دریافت سفارش فرضی کالا از سوی مشتری،تولید و ارسال کالا شده است که سوابق مربوطه شامل فرمهای زیر است;
لیست فرمهای ایزو ۱۳۴۸۵
- فرم ثبت سفارش مشتری
- فرم برنامه ریزی تولید
- فرم دریافت مواد اولیه
- فرم حواله انبار
- فرم کاردکس
- فرم کنترل تولید(کارت همراه محموله)
- فرم کنترل نهایی(ترخیص)
- فرم خروج نهایی کالا از انبار
- فرم ارسال(ردیابی ارسال)
- فرم ثبت شکایت مشتری
- فرم عدم انطباق
- فرم اقدام اصلاحی
- فرم درخواست خرید
- فرم رسید مواد اولیه
- کاردکس
شده است که با توجه به اهمیت موضوع ردیابی محصول در تجهیزات پزشکی، این مهم نیز تا رسیدن به مواد اولیه محصول و شناسایی تامین کننده به صورت آزمایشی انجام گردیده است.علاقه مندان با دانلود و الگو قرار دادن این پکیج (سوابق اجرای فرمهای ایزو ۱۳۴۸۵) به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی قادر اجرای مستندات سیستم مدیریت تجهیزات پزشکی ISO 13485:2016 خواهند بود.لازم به ذکر است پکیج خام مستندات ایزو ۱۳۴۸۵ نیز شامل روش های اجرایی، دستورالعمل ها، فرم ها، نظامنامه، خط مشی و ….با فرمت قابل ویرایش وورد در داخل سایت قرار داده شده است.
در این پکیج تلاش شده تا کلیه سوابق با هم مرتبط باشند و قابلیت ردیابی محصول به ایستگاه های کاری، اپراتور ها، بازرسان QC، مواد اولیه، تامین کننده وجود داشته باشد و به همین منظور به بچ تولیدی شماره LOT اختصاص داده شده است که از طریق این شماره لات می توان به برگ حواله انبار، برگ درخواست کالا از انبار، رسید مواد اولیه و شماره لات مواد اولیه دریافتی از تامین کننده رسید.
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.