Breaking News

فرم امکانسنجی

تومان91,000

فرم امکانسنجی

تعداد صفحات: 9

فرمت فایل اصلی: word

فرمت فایل دانلودی:zip

حجم فایل:12 کیلو بایت

تهیه کننده: شرکت کیفیت پژوهان آریا

 

 

تهیه و تکمیل این فرم امکانسنجی به صورت کلی برای تمام امکانات و زیر ساخت فیزیکی و غیر فیزیکی سازمان و سایر توانمندی های موجود است که توسط  سازمان تکمیل و قابل ارائه از سوی سازمان به مشتریان و سایر ذینفعان است. فرم امکانسنجی فوق پس از تکمیل نشان دهنده توانمندی ها و قابلیت های سازمان در ارائه محصولات و خدمات به شرکت های مشتریان است.

توضیحات

فرم امکانسنجی چیست؟

فرم-امکانسنجی فرمی است که سازمان ها منابع و امکانات خود را جهت ارائه محصولات و خدمات در آن درج می نمایند و می بایست مطابق یک دستورالعمل مشخص مدون گردد.

فرم امکانسنجی چه زمانی مورد نیاز است؟

این فرم زمانی مورد نیاز است که سازمان می خواهد وارد یک مناقصه و یا یک قرارداد با یک مشتری شود و یکی از الزامات سازمان مشتری، ارائه امکانسنجی از سوی این سازمان است.

انواع امکانسنجی

امکانسنجی به صورت کلی

در این نوع تمام امکانات و توانمندی های سازمان در قالب یک فرمت مشخص و تحت عنوان امکانسنجی سازمان تکمیل می گردد و قابل ارائه به تمامی سازمان های مشتری و متقاضی می باشد و یک تصویر کلی از قابلیت های سازمان را ارائه می دهد.

امکانسنجی به صورت اختصاصی

فرم امکانسنجی اختصاصی برای زمانی است که یک مشتری بسته به حساسیت های محصول یا خدمات مورد نیاز خود از سازمان توانمندی های فنی، تولید و زیر ساختی را به صورت مشخص و اختصاصی برای آن کالا یا خدمت درخواست می نماید.

امکانسنجی به همراه طرح توجیحی

این نوع از امکانسنجی ترکیبی از توانمندی های موجود توانمندی های مورد نیاز سازمان بوده که به همراه آنالیز های صورت گرفته، در پایان سازمان پیشنهاد دریافت مبالغی تحت عنوان وام و یا .. جهت امکان تولید محصول یا ارائه خدمات پس از تکمیل به سازمان های ذیربط ارائه می نماید.

نحوه تکمیل فرم امکانسنجی

پس از دانلود فرم-امکانسنجی می بایست تمام بند های فرم تکمیل گردد که بعضی از آنها نیازمند ایجاد جدول و بعضی بدون نیاز به جدول تکمیل می گردد و در واقع آنچه که موجود است و سازمان در حال حاضر دارد در فرم درج می گردد به طور مثال در خصوص ماشین آلات نیاز به ایجاد یک جدول در فرم که دارای ستون هایی به شرح جدول ذیل است و لی محدود به آن نمی شود:

ردیف نام ماشین مدل کشور سازنده  ظرفیت تولید(ساعتی) تعداد
1 پرس 40 تن هیدرولیک سیفرم روسیه           2500 عدد برش 2

جدول تکمیل اطلاعات مربوط به بخش ماشین آلات     

سایر بند ها نیز بسته به موضوع می بایست تکمیل شود و در صورت نیاز کارشناسان این شرکت آماده ارائه خدمات مشاوره در تکمیل فرم به شرکت ها و سازمان های محترم می باشند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرم امکانسنجی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
X