توضیحات
مزایای این پکیج:
مهمترین چالش کارشناسان سیستم ها و روش ها در شرکت های تجهیزات پزشکی نحوه ایجاد سوابق اجرای فرمهای ایزو 13485 است که باعث سردرگمی و مشکلاتی برای آنها می گردد.به همین منظور کارشناسان شرکت کیفیت پژوهان آریا اقدام به تکمیل نمونه هایی از فرم های ضروری در استاندارد ایزو 13485 نموده است که در این نمونه به صورت موردی اقدام به دریافت سفارش فرضی کالا از سوی مشتری،تولید و ارسال کالا شده است که سوابق مربوطه شامل فرمهای زیر است;
لیست فرمهای ایزو 13485
- فرم ثبت سفارش مشتری
- فرم برنامه ریزی تولید
- فرم دریافت مواد اولیه
- فرم حواله انبار
- فرم کاردکس
- فرم کنترل تولید(کارت همراه محموله)
- فرم کنترل نهایی(ترخیص)
- فرم خروج نهایی کالا از انبار
- فرم ارسال(ردیابی ارسال)
- فرم ثبت شکایت مشتری
- فرم عدم انطباق
- فرم اقدام اصلاحی
- فرم درخواست خرید
- فرم رسید مواد اولیه
- کاردکس
شده است که با توجه به اهمیت موضوع ردیابی محصول در تجهیزات پزشکی، این مهم نیز تا رسیدن به مواد اولیه محصول و شناسایی تامین کننده به صورت آزمایشی انجام گردیده است.علاقه مندان با دانلود و الگو قرار دادن این پکیج (سوابق اجرای فرمهای ایزو 13485) به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی قادر اجرای مستندات سیستم مدیریت تجهیزات پزشکی ISO 13485:2016 خواهند بود.لازم به ذکر است پکیج خام مستندات ایزو 13485 نیز شامل روش های اجرایی، دستورالعمل ها، فرم ها، نظامنامه، خط مشی و ….با فرمت قابل ویرایش وورد در داخل سایت قرار داده شده است.
در این پکیج تلاش شده تا کلیه سوابق با هم مرتبط باشند و قابلیت ردیابی محصول به ایستگاه های کاری، اپراتور ها، بازرسان QC، مواد اولیه، تامین کننده وجود داشته باشد و به همین منظور به بچ تولیدی شماره LOT اختصاص داده شده است که از طریق این شماره لات می توان به برگ حواله انبار، برگ درخواست کالا از انبار، رسید مواد اولیه و شماره لات مواد اولیه دریافتی از تامین کننده رسید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.