خط مشی کیفیت پژوهان آریا

شرکت کیفیت پژوهان آریا خط مشی کیفی خود را در راستای حفظ و بهبود مستمر خدمات مشاوره سیستم های مدیریت و همچینن ارائه پکیج مستندات ISO از طریق ارائه خدمات و محصولات با کیفیت، چابک و در دسترس به شما کاربران و کارفرمایان محترم به شرح ذیل مستند نموده است و به اجرای آن متعهد می باشد.

خط مشی کیفیت پژوهان آریا

  • افزایش رضایت مشتریان از طریق ارائه خدمات با کیفیت;
         کیفیت طراحی فرآیند ها 

            کیفیت در مستند سازی و پکیج های آماده شده

            کیفیت در آموزش ها  

            کیفیت در همراهی، نظارت و پیگیری اجرای سیستم

  • انتقال تجربه و دانش مدیریتی از طریق;

            آموزش

          پیاده سازی و استقرار

          ارائه پکیج مستندات ایزو

  • حفظ چابکی در; 

          پاسخگویی به درخواست های مشاوره مشتریان بالقوه

        بهینه سازی زمان تدوین مستندات

         بهینه سازی زمان پیاده سازی و استقرار

  • در دسترس بودن; 

          پاسخگویی 24/7 به کیفیت مستندات دانلودی

        پاسخگویی 24/7 به شما کاربران گرامی در خصوص مشکلات احتمالی در فرآِیند دانلود مستندات ISO

خط مشی کیفیت پژوهان آریا

این خط مشی با توجه به نتایج عملکرد کسب و کار این شرکت و همچنین تغییر در رویکردها و بازخورد های مشتریان و کاربران محترم در راستای بهبود سیستم مدیریتی و در دوره های شش ماهه به روز آوری می گردد.

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp