Breaking News
دانلود پکیج مستندات ایزو 9001
دانلود پکیج مستندات ایزو 9001

مزایای-پیاده-سازی-و-استقرار-ایزو

مزایای-پیاده-سازی-و-استقرار-ایزو
مزایای-پیاده-سازی-و-استقرار-ایزو

⚪️پیاده سازی و استقرار صحیح ومناسب ایزو_9001 در یک سازمان تولیدی ،صنعتی و یا خدمات ،مزایای زیادی به دنبال دارد که به منظور آشنایی علاقه مندان در اینجا به صورت مختصر به مهمترین آنها اشاره می گردد.
●تعیین ساختار سازمانی وسلسله مراتب تصمیم گیری در نتیجه از بین رفتن سردرگمی ها روشن شدن ارتباط بین فرآیند ها (واحد ها )
●شفاف شدن کانال ارتباط با مشتریان
●تعیین مسئولیت و اختیارات کارکنان
●مسئولیت پذیری کارکنان در قبل عملکرد خود
●از بین رفتن تصورات اشتباه بعضی کارکنان در خصوص تبعیض قائل شدن مدیریت
●امکان ارزیابی عملکرد ومیزان انگیزش کارکنان
مکتوب شدن روش های انجام فرآیند ها و فعالیت ها
●برنامه ریزی فعالیت
●برنامه ریزی خرید به موقع مواد اولیه از تامین کنندگان با صلاحیت
●برنامه ریزی تولید به موقع و مطابق نیاز انبار و یا سفارش مشتری
●برنامه ریزی تامین سایر منابع شامل نیروی انسانی و آموزش آنان و ……
●برنامه ریزی نگهداری و سرویس ماشین آلات و ابزار (قالب و …)
●برنامه ریزی وکنترل موجودی ها
●برنامه ریزی کنترل کیفی مواد اولیه و کالا
●برنامه ریزی تحقیق و توسعه
●انجام و اجرای فعالیت ها مطابق برنامه های تعیین شده
●در نتیجه از بین رفتن سهل انگار در اجرا وانجام به موقع
●مشخص بودن افراد مجری مدیر/ مسئول جهت پیگیری انجام و اجرای فعالیت ها بر اساس اولویت و اهمیت آن
●پایش و کنترل فعالیت های در حال انجام و اجرا شده
●مشخص بودن میزان پیشرفت هر فعالیت
●تهیه گزارش روشن از وضعیت وعملکرد فرایند ها ،فعالیت ها و پروژه ها جهت بررسی مدیریت
●تحلیل گزارشات و شناسایی علل اصلی ایجاد مشکلات وشناسایی نقاط ضعف سازمان /افراد/روش های انجام کار و…
●شناسایی نقاط قوت سازمان /افرار /روش های انجام کار و …
●بررسی میزان رضایت مشتری
●اقدام های ضروری جهت رفع علل مشکلات
●برنامه ریزی جهت از بین بردن علل ریشه ی ایجاد مشکلات
●برنامه ریزی جهت پیشگیری از ایجاد اشکلات و خرابی های مشابهه
●اصلاح و رفع عیب خرابی ها ، مشکلات و نارضایتی های فعلی
●داشتن برنامه مدرن و درست برای ایجاد بهبود در فرآیند ها ، واحد ها ، محصولات / خدمات و ..‌.
⚪️ودر پایان پیاده سازی استقرار و اخذ استاندارد ایزو به ارتقای سیستم مدیریت شرکت ها کمک می کند و راهکارهایی را جهت بهبود سطح کیفیت ارائه می دهد. به رفع نواقص در مجموعه کمک می کند و اعتماد و اطمینان را هم درون مجموعه و هم در قبال خریداران و مصرف کنندگان بالا می برد از دوباره کاری ها جلوگیری می کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
X