
نگهداری-سیستم-های-مدیریت یکی از موضوعات و چالش های هزینه بر برای سازمانها است که
علاوه بر صرف وقت و هزینه های گاه بیش از حد موجب هدر رفتن انرژی کارکنان و مدیریت
می گردد.
نگهداری سیستم های مدیریت به این خاطر تبدیل به چالش می گردد که در بعضی سازمان ها
بنا به دلایل مختلف از انتخاب و جذب یک کارشناس مسلط به امور سیستمی پرهیز می گردد
و در عوض امور سیستمی را به یکی از کارکنان فعلی خود (کارمند/کارشناس و…) واگذار می
نمایند که این کارشناس علی رغم گذراندن دوره های آموزشی مرتبط به دلیل مشغله های کاری
مسئولیت های اصلی خود قادر به اجرا و نظارت بر عملکرد صحیح سیستمهای مدیریت موجود
نبوده و در نتیجه هزینه های ناخواسته نگهداری، به روز آوری و تمدید گواهینامه سیستم های
مدیریت افزایش یافته و در پایان سازمان از اهداف اصلی خود یعنی بهبود فرآیند ها و ایجاد
اثر بخشی سازمانی باز می ماند.
شرکت کیفیت پژوهان آریا به منظور کاهش هزینه های اضافی مربوط به نگهداری سیستم های
مدیریت و همچنین افزایش سطح عملکرد فرآیند ها و اثر بخشی کلی سیستم، آماده است تا با
سازمانهای دولتی، شرکتهای تولیدی/صنعتی و خدمات به صورت حضوری و یا به منظور کاهش
ریسک انتقال ویروس کرونا به صورت غیر حضوری و با هزینه های به مراتب پایین تر همکاری
نماید.