نگهداری سیستم های مدیریت
نگهداری سیستم های مدیریت

نگهداری سیستم های مدیریت

نگهداری سیستم های مدیریت یکی از موضوعات و چالش های هزینه بر برای سازمانها است که علاوه بر صرف وقت و هزینه های گاه بیش از حد موجب هدر رفتن انرژی کارکنان و مدیریت می گردد.

چرا نگهداری سیستم های مدیریت برای سازمان‌ها تبدیل به یک چالش می گردد؟

نگهداری سیستم های مدیریت به این خاطر تبدیل به چالش می گردد که در بعضی سازمان ها بنا به دلایل مختلف از انتخاب و جذب یک کارشناس مسلط به امور سیستمی پرهیز می گردد و در عوض امور سیستمی را به یکی از کارکنان فعلی خود (کارمند/کارشناس و…) واگذار می نمایند که این کارشناس علی رغم گذراندن دوره های آموزشی مرتبط به دلیل مشغله های کاری مسئولیت های اصلی خود قادر به اجرا و نظارت بر عملکرد صحیح سیستمهای مدیریت موجود نبوده و در نتیجه هزینه های ناخواسته نگهداری، به روز آوری و تمدید گواهینامه سیستم های مدیریت افزایش یافته و در پایان سازمان از اهداف اصلی خود یعنی بهبود فرآیند ها و ایجاد اثر بخشی سازمانی باز می ماند.

شرکت کیفیت پژوهان آریا به منظور کاهش هزینه های اضافی مربوط به نگهداری سیستم های مدیریت و همچنین افزایش سطح عملکرد فرآیند ها و اثر بخشی کلی سیستم، آماده است تا با سازمانهای دولتی، شرکتهای تولیدی/صنعتی و خدمات به صورت حضوری و یا به منظور کاهش ریسک انتقال ویروس کرونا به صورت غیر حضوری و با هزینه های به مراتب پایین تر همکاری نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp