روش اجرایی کنترل مدارک و داده ها IATF 16949

تومان159,000

روش اجرایی کنترل مدارک و داده ها IATF 16949

این پکیج شامل مستندات به شرح زیر است:

متن روش اجرایی

تعداد صفحات: 7

فرم ها:

–    فرم درخواست صدور / تغيير اسناد 

 –    فهرست اصلي مستندات  

–   فرم رسيد توزيع مدارك 

–  فهرست اصلي مستندات خارج سازمان

فرمت فایل دانلودی: zip

فرمت فایل ها: word

حجم فایل: 343 کیلوبایت

تاریخ بازنگری:  1400

تهیه کننده: کیفیت پژوهان آریا

توضیحات

پکیج روش اجرایی کنترل مدارک و داده ها در سیستم کیفیت قطعات خودرو شامل مستندات به شرح زیر است:

متن روش اجرایی

تعداد صفحات: 7

فرم ها:

–    فرم درخواست صدور / تغيير اسناد 

 –    فهرست اصلي مستندات  

–   فرم رسيد توزيع مدارك 

–  فهرست اصلي مستندات خارج سازمان

فرمت فایل دانلودی: zip

فرمت فایل ها: word

حجم فایل: 343 کیلوبایت

تاریخ بازنگری:  1400

تهیه کننده: کیفیت پژوهان آریا

روش اجرایی کنترل مدارک و داده ها IATF 16949

تعریف: این روش شامل فرآیندهای مدیریت، نگهداری، توزیع، و به‌روزرسانی مدارک و داده‌های مرتبط با سیستم مدیریت کیفیت است.

هدف: اطمینان از دسترسی کارکنان به مدارک و داده های سیستم کیفیت صحیح و به‌روز برای اجرای فرآیندهای استاندارد.

مسئولیت‌ها:

  • مدیر کیفیت مسئول مستندسازی شامل تدوین، بازنگری، و تأیید مدارک است.
  • مسئول مستندسازی (Document Control) مسئول کنترل توزیع و به‌روزرسانی مدارک است.
  • کارکنان هر بخش موظف به استفاده از آخرین نسخه مدارک هستند.

فرآیند کنترل:

  • شماره‌گذاری، تصویب، و انتشار مدارک بر اساس روش مشخص.
  • کنترل دسترسی و پایش نسخه‌های معتبر مدارک.
  • بازنگری دوره‌ای مدارک و سوابق و اطمینان از انطباق با الزامات استاندارد کیفیت IATF.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روش اجرایی کنترل مدارک و داده ها IATF 16949”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp