Breaking News
معیار-های-انتخاب-مشاور-ایزو
معیار-های-انتخاب-مشاور-ایزو

معیار های انتخاب مشاور ایزو

معیارهای انتخاب مشاور ایزو
معیارهای انتخاب مشاور ایزو

معیار-های-انتخاب-مشاور-ایزو برای سازمان ها معمولاً شامل داشتن رزومه قوی، خوشنامی در امر مشاوره، حق الزحمه منطقی می باشد که از این سه، مبلغ هزینه مشاوره و رزومه مشاور قابلیت بررسی بیشتری جهت تصمیم دارند چرا که تعیین درجه خوشنامی به عنوان یک معیار کیفی بسته به فرد/افراد ارزیابی کننده مقداری مشکل بوده و نتایج آن دارای اطمینان کمتری است.

چرا معیار-های-انتخاب-مشاور-ایزو برای سازمان ها مهم است

ارزیابی مشاوران به سه دلیل اصلی برای سازمانها مهم است و به همین دلیل آنها در شناسایی، ارزیابی و انتخاب مشاور می بایست دارای دانش و تجربه مفید در این زمینه باشند چرا که اشتباه و انتخاب احساسی مشاوران مدیریتی می تواند مشکلاتی را برای سازمان ها ایجاد نماید.

دلایل ارزیابی و انتخاب مشاور

صرف منابع سازمانی

اول اینکه سازمانها منابع خود را شامل پول(هزینه مشاوره)، نیروی انسانی، اطلاعات، زمان و از همه مهمتر سازمان خود را در اختیار مشاور قرار می دهند و اگر انتخاب آنها انتخاب درستی نباشد، منابع مذکور در بازه زمانی مشاوره به هدر خواهد رفت.

سیستم اثر بخش

دومین دلیل نیاز به ارزیابی و انتخاب مشاور، انتظار سازمان ها برای پیاده سازی و استقرار یک سیستم مدیریتی اثر بخش می باشد که مطابق خط مشی و اهداف شرکت بوده و موجب بهبود فرآیند های سازمان و کسب و کار گردد.

اخذ گواهینامه ایزو

سومین انتظار سازمان های از انتخاب و بکارگیری مشاور، دریافت گواهینامه بین المللی ایزو از سازمانهای صادر کننده معتبر می باشد که انتخاب شرکت صادر کننده گواهینامه های ایزو معتبر خود نیز دارای فرآیندی مشابه انتخاب مشاور می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
X