Breaking News
نمونه مستندات ایزو ۹۰۰۱
نمونه مستندات ایزو ۹۰۰۱

نمونه مستندات ایزو ۹۰۰۱

در این سایت چند نمونه مستندات ایزو ۹۰۰۱ به صورت رایگان جهت دانلود قرار داده شده است که هدف از این اقدام، مطالعه و بررسی کیفیت مستندات دانلودی شرکت کیفیت توسط کاربران می باشد تا قبل از خرید پکیج و دانلود مستندات ایزو از برآورده شدن خواسته های خود اطمینان حاصل نمایند.

هدف دیگر از این اقدام، عدم ایجاد هزینه برای آندسته از کاربران است که صرفا قصد آشنایی با ماهیت مستندات ISO ۹۰۰۱ را داشته و یا دانشجویانی که جهت پروژه های کلاسی نیازمند به یک یا چند مستند از استاندارد مدیریت کیفیت هستند.

روش اجرایی اقدام اصلاحی و پیشگیرانه

اکنون شما می توانید روش اجرایی اقدام اصلاحی و پیشگیرانه را به عنوان نمونه مستندات ایزو ۹۰۰۱ دانلود و مطالعه نمایید که تشکیل شده از متن روش اجرایی و فرم اقدام اصلاحی و پیشگیرانه.

فرآیند اقدام اصلاحی و پیشگیرانه به اینصورت است که هرگونه عدم انطباق بالفعل و بالقوه را در سیستم مدیریت کیفیت را شناسایی و سپس با بکارگیری تکنیک های مختلف مورد بررسی قرار داده تا ریشه اصلی مسئله شناسایی گردد.

پس از شناسایی ریشه نقص(Root Cause)، راهکارهای مناسب تحت عنوان اقدامات اصلاحی و یا پیشگیرانه تعیین و توسط مالکان فرآیند یا افراد مرتبط به اجرا در خواهد آمد.

نمونه مستندات انبار

در این صفحه شما می توانید یک نمونه کامل دستورالعمل انبارش را شامل متن دستورالعمل در ۶ صفحه و فرم های انبار شامل فرم رسید کالا، فرم خروج کالا، فرم حواله فروش، فرم کاردکس کالا، فرم جدول شرایط انبارش و نگهداری کالا در انبار و فرم درخواست کالا از انبار را در فرمت word دانلود نمایید.

روش های اجرایی ایزو 29001
نمونه مستندات ایزو ۹۰۰۱

فرآیند حل مسئله

یکی از موضوعات روزمره و همیشگی سازمان وجود و ایجاد مسائل و مشکلات مختلف در حوزه های تامین بودجه، تولید، پشتیبانی، منابع انسانی و آموزش، مشتریان، پیمانکاران، ایمنی و …..است که سازمان ها را در دستیابی به اهداف برنامه ها دچار مشکل می نماید و بخش زیادی از زمان و منابع سازمان ها و مدیرانشان صرف حل و فصل این قبیل مسائل می گردد که قابل توجه است.

لذا به منظور بهینه سازی فرآیند حل مسائل در سازمان های مدل ها و تکنیک های مختلفی توسط دانشمندان مدیریتی تدوین شده است که ما از شرح تمامی آنها در این جا صرف نظر می نماییم و صرفاً به شرح مدل عمومی فرآیند حل مسئله می پردازیم که در سیستم های مدیریت-ایزو تحت عنوان روش اجرایی اقدامات اصلاحی تهیه و تدوین می گردد که شامل قدم های زیر است:

  • شناسایی مسئله(عدم انطباق)
  • بررسی علل ریشه ای و شناسایی ریشه اصلی
  • شناسایی و تعیین راهکارها
  • انتخاب بهترین راهکارها(اقدامات)
  • اجرای اقدامات(شامل برنامه ریزی، تامین منابع، تخصیص منابع، تعیین مسئولیت ها، زمانبندی و اجرا)
  • کنترل دستیابی به نتیجه

ماتریس ارتباطات

نمونه مستندات فرآیند آموزش

دانلود کامل روش اجرایی آموزش

دراین بخش شما می توانید مستندات فرآیند آموزش را به صورت پکیج کامل شامل متن روش اجرایی آموزش به همراه فرم های آموزش و به شرح ذیل به صورت رایگان دانلود نمایید:

  • فرم پرونده آموزشی;
  • فرم نیاز سنجی آموزش;
  • فرم برنامه‌ریزی آموزش;
  • فرم ارزیابی دوره آموزش;
  • فرم ارزیابی اثربخشی آموزش;

طی این فرآیند نیازهای آموزش کارکنان سازمان از ورودی های مختلف همانند آموزش های بدو استخدام، انحراف در سطح صلاحیت های موجود با سطح صلاحیت های مورد نیاز سازمان، عدم انطباق های ناشی از خطای انسانی(human error)، پروژه های بهبود مستمر، طرح های توسعه منابع انسانی و …. شناسایی شده و سپس با توجه به اولویت ها و محدودیت های منابع سازمان، توسط مدیریت ارشد تصویب می گردد و پس از آن توسط مدیر/مسئول آموزش به صورت تقویم سالیانه و یا به صورت‌ برنامه های مقطعی برنامه ریزی و در نهایت به اجرا در خواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
X