مشاوره ایزو 10004

مشاوره ایزو 10004 فرآیندی است که طی آن مشاوران ایزو، در پیاده سازی و استقرار سیستم مدیریت سنجش رضایت مشتری-iso 10004

مشاوره ایزو 10004 فرآیندی است که طی آن مشاوران ISO، در پیاده سازی و استقرار سیستم مدیریت سنجش رضایت مشتری-iso 10004 به سازمان ها کمک می نمایند و در پایان آنها را در دریافت و اخذ گواهینامه سیستم مدیریت رضایت مشتری همراهی می کنند.

در واقع مشاور در طول مشاوره ایزو، نحوه مستند سازی مسنندات ایزو 10004، اجرا و ایجاد سوابق سیستم رضایت مشتری شامل، اقدامات سنجش رضایت مشتری از قبیل ارسال پرسشنامه، دریافت، پایش و اندازه گیری، تجزیه و تحلیل، اقدامات اصلاحی، مدیریت ریسک و فرصت، ممیزی داخلی فرآیند سنجش رضایت مشتری و بازنگری مدیریت را به کارکنان سازمان آموزش داده و آنها را در مسیر پیاده سازی و استقرار و دریافت گواهینامه ISO راهنمایی و هدایت می نماید

ایزو 10004 چیست؟

یک استاندارد مدیریتی برای سنجش منظم میزان رضایت مشتریان می باشد که در ویرایش جدید آن یعنی 2018 اندازه گیری و پایش فرآیند رضایتمندی مشتری با رویکرد شناسایی عوامل محیطی تاثیر گذار بر اهداف و استرانژی ها و همچنین ارزیابی و در نظر گرفتن اقدامات برای ریسک ها و فرصت های احتمالی می باشد.

در واقع استاندارد ISO 10004 به دنبال حفظ و افزایش رضایتمندی مشتری بوده که از اهداف خط مشی سازمان برای دستیابی به اهدف کلان می باشد.

مشاوره ایزو 10004
مشاوره ایزو 10004 فرآیندی است
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp