بازاریابی و مدیریت بازار

بازاریابی و مدیریت بازار

در شرایط رقابتی امروز آشنایی به تکنیک ها و روش های نوین بازاریابی و مدیریت بازار از عوامل کلیدی در حفظ و افزایش سهم بازار می باشد که این مهم از طریق برگزاری دوره های آموزشی منظم و سیستماتیک و آشنایی با اصول و تکنینک های بازاریابی همچون شناسایی بازار هدف، اندازه بازار، سهم بازار، رقبای حاضر در بازرا، آمیخته بازار یابی، استراتژی های بازار یابی و…..حاصل می گردد و شرکت کیفیت پژوهان آریا با بیش از 15 سال تجربه در حوزه های مشاوره مدیریت، آموزش، پیاده سازی و استقرار سیستم های مدیریتی و استاندارد های بین المللی (ISO)، آماده است تا دانش و تجربه عملی کارشناسان خود را در اختیار علاقه مندان و فراگیران مباحث بازاریابی قرار دهد.

هدف

آشنا نمودن مدیران و کارشناسان فروش و بازاریابی سازمان ها با تکنیک‌های نوین بازاریابی و فروش و ارایه راهکارهای کاربردی افزایش راندمان عرضه کالا ها و خدمات در بازار

محتوای دوره

  • تعریف فروش و انواع آن
  • شناسایی بازار ها
  • تقسیم بندی بازارها
  • اندازه بازار و سهم بازار
  • هدف گذاری در فروش
  • برنامه ریزی برای دستیابی
  • 4 آمیخته بازاریابی
  • استراتژی های بازار
  • اطلاعات اصلی برای فروش موفق
  • چگونه باید موقعیت سنجی کنیم؟

گواهینامه

ارائه گواهی نامه

هزینه

هزینه شرکت در دوره…

8 ساعت در 1 جلسه

تلفن های مشاوره: 44136605 و 44130936


بازاریابی و مدیریت بازار

انواع بازار یابی :

  • بازاریابی صنعتی
  • بازاریابی مصرفی
  • بازاریابی عصبی
  • بازاریابی چندسطحی
  • بازاریابی پارتیزانی
  • بازاریابی مویرگی
  • بازاریابی چریکی
  • بازاریابی دهان به دهان
  • بازاریابی اینترنتی
  • بازاریابی تک به تک
  • بازاریابی شبکه‌ای
  • بازاریابی ویروس‌وار
  • بازاریابی سیستماتیک
  • بازاریابی مفهومی
  • بازاریابی ترکیبی
  • بازاریابی ارزشی
  • بازاریابی پیامکی
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp