در شرایط رقابتی امروز آشنایی به تکنیک ها و روش های نوین بازاریابی و مدیریت بازار از عوامل کلیدی در حفظ و افزایش سهم بازار می باشد که این مهم از طریق برگزاری دوره های آموزشی منظم و سیستماتیک و آشنایی با اصول و تکنینک های بازاریابی همچون شناسایی بازار هدف، اندازه بازار، سهم بازار، رقبای حاضر در بازرا، آمیخته بازار یابی، استراتژی های بازار یابی و…..حاصل می گردد و شرکت کیفیت پژوهان آریا با بیش از 15 سال تجربه در حوزه های مشاوره مدیریت، آموزش، پیاده سازی و استقرار سیستم های مدیریتی و استاندارد های بین المللی (ISO)، آماده است تا دانش و تجربه عملی کارشناسان خود را در اختیار علاقه مندان و فراگیران مباحث بازاریابی قرار دهد.
هدف
آشنا نمودن مدیران و کارشناسان فروش و بازاریابی سازمان ها با تکنیکهای نوین بازاریابی و فروش و ارایه راهکارهای کاربردی افزایش راندمان عرضه کالا ها و خدمات در بازار
محتوای دوره
- تعریف فروش و انواع آن
- شناسایی بازار ها
- تقسیم بندی بازارها
- اندازه بازار و سهم بازار
- هدف گذاری در فروش
- برنامه ریزی برای دستیابی
- 4 آمیخته بازاریابی
- استراتژی های بازار
- اطلاعات اصلی برای فروش موفق
- چگونه باید موقعیت سنجی کنیم؟
گواهینامه
ارائه گواهی نامه
هزینه
هزینه شرکت در دوره…
8 ساعت در 1 جلسه
تلفن های مشاوره: 44136605 و 44130936
انواع بازار یابی :
- بازاریابی صنعتی
- بازاریابی مصرفی
- بازاریابی عصبی
- بازاریابی چندسطحی
- بازاریابی پارتیزانی
- بازاریابی مویرگی
- بازاریابی چریکی
- بازاریابی دهان به دهان
- بازاریابی اینترنتی
- بازاریابی تک به تک
- بازاریابی شبکهای
- بازاریابی ویروسوار
- بازاریابی سیستماتیک
- بازاریابی مفهومی
- بازاریابی ترکیبی
- بازاریابی ارزشی
- بازاریابی پیامکی