استانداردهای-ایزو شامل استاندارد ایزو ۹۰۰۱ سیستم مدیریت کیفیت، استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱، سیستم مدیریت زیست محیطی استاندارد ایزو ۴۵۰۰۱، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی، استاندارد های سری ۱۰۰۰۰، سیستم رسیدگی به شکایت مشتری-رضایت مشتری و ….در صنایع مختلف و بسته به نوع فعالیت ها، محصولات و خدمات و استراتژی های سازمانی بکار می رود که هر کدام از این استاندارد ها با توجه به ماهیت وجودی آنها مزیت هایی را برای سازمان ایجاد می نماید که از مهمترین این استاندارد ها می توان به استاندارد ایزو ۹۰۰۱، سیستم مدیریت کیفیت اشاره نمود که پیاده سازی و استقرار اثر بخش آن می تواند باعث بهبود فرآیند ها، ایجاد نظم و انضباط کاری، بهبود عملکرد سازمان، افزایش رضایت مندی مشتری و…..گردد.
- استاندارد ایزو ۹۰۰۱ سیستم میریت کیفیت
- استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱ سیستم مدیریت زیست محیطی
- استاندارد ایزو ۴۵۰۰۱ سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی
- استاندارد ایز 10001 سیستم مدیریت کیفیت-رضایت مشتری
- استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲ سیستم مدیریت رسیدگی به شکایت مشتری
- استاندارد ایزو ۱۰۰۰۳ سیستم مدیریت رسیدگی به شکایت مشتری در خارج سازمان
- استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴ سیستم مدیریت سنجش رضایت مشتری
- استاندارد ایزو ۱۰۰۰۶ سیستم مدیریت کیفیت پروژه
- استاندارد ایزو ۱۰۰۰۷ سیستم مدیریت پیکر بندی پروژه
- استاندارد ایزو ۱۰۰۱۵ سیستم مدیریت فرآیند موثر آموزش
- استاندارد ایزو ۱۳۴۸۵ سیستم مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی
- استاندارد ایزو ۱۵۱۸۹ سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه پزشکی
- استاندارد ایزو ۱۷۰۲۰ سیستم مدیریت کیفیت سازمان های بازرسی کننده
- استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه
- استاندارد ایزو ۲۰۰۰۰ سیستم مدیریت در حوزه خدمات فن آوری اطلاعات
- استاندارد ایزو ۲۷۰۰۱ سیستم مدیریت کیفیت امنیت اطلاعات
- استاندارد ایزو ۲۹۰۰۱ سیستم مدیریت کیفیت در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی
- استاندارد ایزو ۳۱۰۰۰ سیستم مدیریت ریسک پروژه ها
- استاندارد ایزو ۲۸۰۰۰ سیستم مدیریت زنجیره تامین
- استاندارد ایزو ۵۰۰۰۱ سیستم مدیریت انرژی
- استاندارد IATF 16949 سیستم مدیریت کیفیت در صنعت خودرو
- استاندارد ایزو ۱۰۶۶۸ سیستم مدیریت ارزش گذاری برند
