دوره آموزشی استاندارد های ایزو شامل آموزش تشریح الزامات استانداردهای ایزو 9001 سیستم مدیریت کیفیت، تشریح الزامات استاندارد ایزو 14001، سیستم مدیریت زیست محیطی تشریح الزامات استاندارد ایزو 45001، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی، تشریح الزامات استانداردهای ایزو سری 10000، سیستم رسیدگی به شکایت مشتری–رضایت مشتری و…..که توسط کارشناسان شرکت کیفیت پژوهان آریا در دفتر این شرکت و طبق برنامه مدون اعلامی برگزار می گردد و همچنین در صورت تمایل شرکتها و سازمان های متقاضی، دوره ها در آن سازمانها برگزار می گردد.
برگزاری دوره های آموزشی زیر به کارشناسان سیستمی و نماینده های مدیریت سازمان ها کمک می نماید تا به صورت مستقل قادر به پیاده سازی و اجرای سیستم های مدیریتی مورد نظرباشند چرا که دوره ها به صورت دوره های کارگاهی بوده و نحوه درک فرآیندی و مستند سازی شامل تهیه و تدوین روش های اجرایی و دستورالعمل ها، طرج ریزی سیستم، برنامه ها و اهداف به آموزش گیران ارائه می گردد.
- استاندارد ایزو 9001 سیستم میریت کیفیت
- استاندارد ایزو 14001 سیستم مدیریت زیست محیطی
- استاندارد ایزو 45001 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی
- استاندارد ایز 10001 سیستم مدیریت کیفیت-رضایت مشتری
- استاندارد ایزو 10002 سیستم مدیریت رسیدگی به شکایت مشتری
- استاندارد ایزو 10003 سیستم مدیریت رسیدگی به شکایت مشتری در خارج سازمان
- استاندارد ایزو 10004 سیستم مدیریت سنجش رضایت مشتری
- استاندارد ایزو 10006 سیستم مدیریت کیفیت پروژه
- استاندارد ایزو 10007 سیستم مدیریت پیکر بندی پروژه
- استاندارد ایزو 10015 سیستم مدیریت فرآیند موثر آموزش
- استاندارد ایزو 13485 سیستم مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی
- استاندارد ایزو 15189 سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه پزشکی
- استاندارد ایزو 17020 سیستم مدیریت کیفیت سازمان های بازرسی کننده
- استاندارد ایزو 17025 سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه
- استاندارد ایزو 20000 سیستم مدیریت در حوزه خدمات فن آوری اطلاعات
- استاندارد ایزو 27001 سیستم مدیریت کیفیت امنیت اطلاعات
- استاندارد ایزو 29001 سیستم مدیریت کیفیت در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی
- استاندارد ایزو 31000 سیستم مدیریت ریسک پروژه ها
- استاندارد ایزو 28000 سیستم مدیریت زنجیره تامین
- استاندارد ایزو 50001 سیستم مدیریت انرژی
- استاندارد IATF 16949 سیستم مدیریت کیفیت در صنعت خودرو
- استاندارد ایزو 10668 سیستم مدیریت ارزش گذاری برند